EmmaJohanssonsBlogg

Direktlänk till inlägg 1 september 2009

Rubrik saknas

Av Emma - 1 september 2009 10:20

Hej bloggen! Nu hade jag tänkt att ta tag och börja ordentligt, nu när mitt nya liv har börjat :) Det är mycket som har hänt sedan jag bloggade sist och som ni kanske märker så har jag tagit bort alla föregående inlägg, det känns inte som en nystart annars.

Jag kan ju börja med att presentera mig tex. Jag heter Emma som ni kanske kan räkna ut på bloggens namn och jag är 17 år. Vissa säger att jag är en ganska utåtriktad tjej som vågar bjuda på mig själv och som inte är rädd för utmaningar, så du får bedöma mig hur du vill :)

Jag går på Barn o Fritidsprogrammet andra året med inrikting på barn. Jag trivs jättebra och ångrar inte ett dugg att jag valde att gå där.

På fritiden så umgås jag ganska mycket med kompisar.

 Nu vet ni lite om mig och är det något mer ni undrar över så får ni gärna fråga :)


Som jag sagt så har mitt nya liv börjat och jag gillar det. Förut var jag ganska instängd, hade ett förhållande som jag inte trivdes så bra i (har jag kommit underfund med nu efter det tagit slut), och jag ska börja simma snart också men det är ganska så mycket ombyggnad i simhallen för tillfället ås jag vet inte när de har öppet eller stängt, men när det är klart då j*vlar ska jag ta mig i kragen. Ska även lyckas med att minska godismängden betydligt, så om jag är grinig ett tag nu så förstår ni varför haha ;) Men jag ska inte skriva så mycket om det, det är nog inte så kul för er att läsa om. Jag vill bara som avslutning skriva att jag gärna tar emot förslag på vad jag ska skriva om.


Nu är det snart skola, Jag började halv ett idag pga inställd idrott. Men vi kanske hörs senare. ha det gott! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 10 februari 2010 15:11

Ja nu var det ju så att det inte gick så värst bra med mitt vara duktig med bloggandet, men nu har jag kommit på att jag känner för att ta upp detta igen. Jag kommer kanske inte uppdatera varje dag utan jag kommer blogga precis när jag känner för det...

Av Emma - 18 september 2009 21:34

Idag har det varit jobbigt! Kännt mig lite nere hela dagen. Började med att jag gick förbi ett gäng killar där en av dom luktade PRECIS som mikael gjorde när vi var ihop och så började jag tänka på allt som vi hade gjort och allt som var bra. Blev li...

Av Emma - 16 september 2009 20:59

Halloj! Idag har det varit studiedag :) Så ingen skola för min del :D Vaknade av att mamma ringde 10.30. Då blev det en smarrig frukost och sedan satte jag igång att röja, jag strök, röjde i mitt rum och rensade i köket :) Var klar vid ett och då åkt...

Av Emma - 15 september 2009 20:15

Hej! Har vart ganska så tråkiga dagar så det har inte varit något att rapportera. Idag har vi haft idrott i skolan och eftersom jag satsar på MVG så skulle man springa 2km på 8.30min men jag sprang på 11min. Inte så dåligt ändå eftersom jag är oträ...

Av Emma - 13 september 2009 14:54

Hej! Sorry för att jag inte bloggade igår men det blev lite körit. Jag gick upp vid tio och löste (som varje lördag) melodikrysset med mamma. Jag kunde en fråga idag! Yäy på mig! (y) Efter detta så städade jag lite på mitt rum sen blev det ut och gå ...

Presentation


Välkommen!

Omröstning

Är min blogg rolig att läsa?
 Ja!
 Nej!
 Sådär

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards