EmmaJohanssonsBlogg

Direktlänk till inlägg 2 september 2009

funderingar

Av Emma - 2 september 2009 20:20

Tjolahopp stropp! 

Idag har det varit en ganska så lugn dag vill jag påstå :) vaknade vid sju och jag var typ död trots att jag la mig tidigt igår. Skumt! Men jag gick upp och hade först psykologi och sedan matte b. Sedan slutade jag 11.15 :D Jag har sånt schema och det är underbart!! Sen blev det hem i ilfart och hämta upp Frida med moppen och skynda till överby för Frida skulle på synundersökning. Efter det käkade vi på donken och kilade även in på telia och kom fram till att min bindningstid går ut 8/10 :D Så nu sitter jag och funderar på vad som är bäst, tre eller comviq? Vad tror ni? :)


Imorn så ska jag gå till Zandoff och klippa mig (äntligen) och förga håret (ÄNTLIGEN) :D, ska även komma på något att snacka om i fem minuter på engelskan på fredag. Förslag kanske? :)

Sen på fredag kanske jag ska träffa amanda som jag inte träffat på typ meeeega länge! Så vi får se vad vi hittar på, har ju endel att snacka om.

Sedan på lördag och söndag så ska jag jobba så det blir lite pengar till kassan och även betala igen mina skulder :)


Ni får ha en trevlig kväll så hörs vi imorn igen (om jag har tid, lust och ork) godnatt på er <3

 
 
Lotta

Lotta

2 september 2009 21:27

Ville bara säga att jag saknar dig!!!

Kram

http://blondinstella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 10 februari 2010 15:11

Ja nu var det ju så att det inte gick så värst bra med mitt vara duktig med bloggandet, men nu har jag kommit på att jag känner för att ta upp detta igen. Jag kommer kanske inte uppdatera varje dag utan jag kommer blogga precis när jag känner för det...

Av Emma - 18 september 2009 21:34

Idag har det varit jobbigt! Kännt mig lite nere hela dagen. Började med att jag gick förbi ett gäng killar där en av dom luktade PRECIS som mikael gjorde när vi var ihop och så började jag tänka på allt som vi hade gjort och allt som var bra. Blev li...

Av Emma - 16 september 2009 20:59

Halloj! Idag har det varit studiedag :) Så ingen skola för min del :D Vaknade av att mamma ringde 10.30. Då blev det en smarrig frukost och sedan satte jag igång att röja, jag strök, röjde i mitt rum och rensade i köket :) Var klar vid ett och då åkt...

Av Emma - 15 september 2009 20:15

Hej! Har vart ganska så tråkiga dagar så det har inte varit något att rapportera. Idag har vi haft idrott i skolan och eftersom jag satsar på MVG så skulle man springa 2km på 8.30min men jag sprang på 11min. Inte så dåligt ändå eftersom jag är oträ...

Av Emma - 13 september 2009 14:54

Hej! Sorry för att jag inte bloggade igår men det blev lite körit. Jag gick upp vid tio och löste (som varje lördag) melodikrysset med mamma. Jag kunde en fråga idag! Yäy på mig! (y) Efter detta så städade jag lite på mitt rum sen blev det ut och gå ...

Presentation


Välkommen!

Omröstning

Är min blogg rolig att läsa?
 Ja!
 Nej!
 Sådär

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards