EmmaJohanssonsBlogg

Direktlänk till inlägg 9 september 2009

090909

Av Emma - 9 september 2009 18:34

Hej!

Idag har det varit en ganska bra dag! Jag har sovt 10 timmar och kände mig verkligen utvilad när jag vaknade :)

Slutade även 11.15 idag och då tänkte jagf att jag skulle hinna med massa saker, men tiden har bara försvunnit! Jag har gjort lunch till min lillebror som var hemma från skolan idag pga huvudvärk, sen tittade jag på film med honom och hängde tvätt, pluggade och sen var det helt plötsligt middag och klockan var 17.00 Men nu har jag lite tid till att sitta här och på facebook :)

Jag har även börjat bli lite snuvig, detta gillar vi inte! Så nu knarkar jag te och c-vitaminer med annanas och papaya smak, det smakar inte alls gott! :O Men vad gör mig inte för att bli lite piggare? :)

Idag har mitt söt-sug fragit igång. Jag kan kontrollera det men jag känner det så nu ska pappa äta upp chokladen och pajen i kylen, för jag känner på mig att imorn kommer jag vara mera sugen och kanske inte kunna kontrollera mig själv. Men jag var så himla duktig idag också :D Jag såg bara godispapper och godisar :o slängda på vägen och jag var så sugen så jag inte visst vart jag skulle ta vägen, men jag åkte hem och käkade tomatsoppa istället :D Är jag inte duktig? :D

För övrigt så går det bra med allt. Såg ju på idol igår och vad bra det var! Älskade han som spelade gitarr som hade glasögon som gick vidare! Vad hette han nu då ... äsch jag kommer inte på det men han var GRYM! :D

Jag tänker just nu på Frida som sitter på flyget till Turkiet! Jag är inte alls avundsjuk, inte alls! Jag saknar dig min älskling! <3 Men jag hoppas att du får en underbar vecka med mor din! :)


Japp japp men nu ska jag gå och grejja lite i mitt rum... men vi hörs väl när vi hörs! Ha det bra pusshej! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 10 februari 2010 15:11

Ja nu var det ju så att det inte gick så värst bra med mitt vara duktig med bloggandet, men nu har jag kommit på att jag känner för att ta upp detta igen. Jag kommer kanske inte uppdatera varje dag utan jag kommer blogga precis när jag känner för det...

Av Emma - 18 september 2009 21:34

Idag har det varit jobbigt! Kännt mig lite nere hela dagen. Började med att jag gick förbi ett gäng killar där en av dom luktade PRECIS som mikael gjorde när vi var ihop och så började jag tänka på allt som vi hade gjort och allt som var bra. Blev li...

Av Emma - 16 september 2009 20:59

Halloj! Idag har det varit studiedag :) Så ingen skola för min del :D Vaknade av att mamma ringde 10.30. Då blev det en smarrig frukost och sedan satte jag igång att röja, jag strök, röjde i mitt rum och rensade i köket :) Var klar vid ett och då åkt...

Av Emma - 15 september 2009 20:15

Hej! Har vart ganska så tråkiga dagar så det har inte varit något att rapportera. Idag har vi haft idrott i skolan och eftersom jag satsar på MVG så skulle man springa 2km på 8.30min men jag sprang på 11min. Inte så dåligt ändå eftersom jag är oträ...

Av Emma - 13 september 2009 14:54

Hej! Sorry för att jag inte bloggade igår men det blev lite körit. Jag gick upp vid tio och löste (som varje lördag) melodikrysset med mamma. Jag kunde en fråga idag! Yäy på mig! (y) Efter detta så städade jag lite på mitt rum sen blev det ut och gå ...

Presentation


Välkommen!

Omröstning

Är min blogg rolig att läsa?
 Ja!
 Nej!
 Sådär

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards