EmmaJohanssonsBlogg

Direktlänk till inlägg 16 september 2009

090916

Av Emma - 16 september 2009 20:59

Halloj! Idag har det varit studiedag :) Så ingen skola för min del :D Vaknade av att mamma ringde 10.30 Då blev det en smarrig frukost och sedan satte jag igång att röja, jag strök, röjde i mitt rum och rensade i köket :) Var klar vid ett och då åkte jag till mormor maij (gammla-mormor) med plommon och nya böcker. Hon var så glad över att träffa mig så jag var där uppe i två timmar. Trevligt trevligt :) Sen blev det åka hem igen för att käka middag sedan kom Frida hem från Turkiet idag så jag åkte hem till henne direkt :D<3 Vi hade endel att snacka om.

Men nu är jag precis hemkommen från henne och jag känner att mina ögonlock kommer falla ihop snart så jag funderar på om jag ska gå och lägga mig tidigt idag kanske? Eller läsa lite ska jag nog göra först, sen kan jag sova!


Vi hörs! Godnatt mina vänner :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 10 februari 2010 15:11

Ja nu var det ju så att det inte gick så värst bra med mitt vara duktig med bloggandet, men nu har jag kommit på att jag känner för att ta upp detta igen. Jag kommer kanske inte uppdatera varje dag utan jag kommer blogga precis när jag känner för det...

Av Emma - 18 september 2009 21:34

Idag har det varit jobbigt! Kännt mig lite nere hela dagen. Började med att jag gick förbi ett gäng killar där en av dom luktade PRECIS som mikael gjorde när vi var ihop och så började jag tänka på allt som vi hade gjort och allt som var bra. Blev li...

Av Emma - 15 september 2009 20:15

Hej! Har vart ganska så tråkiga dagar så det har inte varit något att rapportera. Idag har vi haft idrott i skolan och eftersom jag satsar på MVG så skulle man springa 2km på 8.30min men jag sprang på 11min. Inte så dåligt ändå eftersom jag är oträ...

Av Emma - 13 september 2009 14:54

Hej! Sorry för att jag inte bloggade igår men det blev lite körit. Jag gick upp vid tio och löste (som varje lördag) melodikrysset med mamma. Jag kunde en fråga idag! Yäy på mig! (y) Efter detta så städade jag lite på mitt rum sen blev det ut och gå ...

Av Emma - 11 september 2009 15:54


Hej igen! Nu har jag kommit hem från skolan. Har varit ganska snurrig idag, jag tror att jag har varit lite smålåg hela dagen om jag ska tänka efter helt! Jag fick i mig lite att äta när jag kom iaf! Och det är ju bra :)    Det fick bli myskläd...

Presentation


Välkommen!

Omröstning

Är min blogg rolig att läsa?
 Ja!
 Nej!
 Sådär

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards